مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:362024-01-14اقتصادي

پایانه محصولات صادراتی کشاورزی در گیلان راه اندازی می شود


رییس اتاق بازرگانی گیلان، از رایزنی با سرمایه گذار بخش خصوصی جهت راه اندازی پایانه محصولات صادراتی کشاورزی در گیلان خبر داد و متذکر شد: با راه اندازی این پایانه مشکلات تجاری ما حل می شود.

- ایسنا/گیلان رییس اتاق بازرگانی گیلان، از رایزنی با سرمایه گذار بخش خصوصی جهت راه اندازی پایانه محصولات صادراتی کشاورزی در گیلان خبر داد و متذکر شد: با راه اندازی این پایانه مشکلات تجاری ما حل می شود.

قاسم رضاییان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای سفر هیئت سیاسی - اقتصادی استان گیلان به کشور روسیه، اظهار کرد: گیلان استان معین در روابط بین ایران و روسیه بوده و لذا باید در زمینه صادرات از سایر استان ها سبقت بگیریم.

وی یکی از دستاوردهای این سفر را ارتباط تجار ایرانی با مسئولان کشور روسیه به ویژه آستراخان و داغستان دانست و افزود: بازار روسیه منتظر ما نمی ماند و باید سهم تجاری خودمان را افزایش دهیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با اشاره به راه اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه، عنوان کرد: به دنبال راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران در سرای تجاری آستراخان هستیم که در این راستا به ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات صادراتی کشور نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه محصولات صادراتی کشاورزی در گیلان راه اندازی می شود

پایانه محصولات صادراتی کشاورزی در گیلان راه اندازی می شود